RB Leipzig – 04x02 Német Kupa 2. rész

Berrick 2013.05.28. 10:30

logo-gross-redbull_1.png

És akkor itt a folytatás, ahogy megígértem. A csapat most már mindenre elszánt és akár el is juthatok a döntőig.

Negyeddöntő:

Mint említettem az előző cikkben, a Hannover csapatához megyek látogatóba. Idegenbeli meccs lévén nem számítottam könnyű találkozóra, de ami bevált azon nem szabad módosítani. Így maradt a defenzív taktika és megint bejött a számítás. Egy félidő elég volt és két vállra fektettük az ellenfelet. De jól látható, hogy utána se tudtak mit kezdeni a taktikánkkal, mert bár a labdát többet birtokolták, nem tudtak helyzetet kialakítani. A meccs előtt még izgultam, de meglepően simára sikerült ez az összecsapás.

katt a nagyobb képért.
awar1.jpg

Elődöntő:

És újra itt találtuk magunkat a Német Kupa elődöntőjében. Most kedvező volt számomra a sorsolás, a nem túl acélos St. Pauli-t kaptam. Sajnos alá is becsültem őket Én is meg talán a csapat is. A bevált defenzív taktikámat elvetettem és egy kicsit támadóbb felfogású taktikát vettem elő. Viszont ez nagyon rossz döntés volt részemről, bármit csináltam mintha a pályán se lettünk volna. Megérdemelten győzött az ellenfél, még akár jobban is elverhettek volna.

katt a nagyobb képért.
awar1.jpg

Újfent keserédes szájízzel hagyom magam mögött a kupaküzdelmeket. Mert bár a Bayern-t és a Hannover-t elkaptam, egy St. Pauli megállított a döntő kapujában. Úgy tűnik az elődöntő lesz az Én mumusom ebben a sorozatban.

Köszönöm, hogy elolvastad

By Léhi


Címkék: rb football manager 2013

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr75328821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása