Facebook oldaldoboz

Látogatók

Wrexham : Premier League 1.0 Érdekességek

Berrick 2010.09.29. 07:44

 

PL-es szezon érdekességei

 

Kezdjük egy helyezésgrafikonnal:

 

katt a nagyobb képért.

 

Itt látható, hogy 4 hullámvölgye volt a csapatnak, ebből az utolsóért volt kár, mert 3 helyezést buktam rajta. Pedig sokáig tartottam magam a 10. helyen. De év elején megjártam a tabella alját is…

 

Taktika:

 

 

A tavalyi 4-1-2-1-2 helyett, most egy védekezőbb 4-1-3-2-öt játszattam a csapattal, a középső KP támogató a két szélén pedig támadó felfogású KP helyezkedtek el. Ezzel próbáltam egy kicsit a védelem segítségére lenni, hellyel-közzel sikerült, de így is sok gólt kaptunk(-4-el zártunk).

 

U18-as csapat:

 

 

katt a nagyobb képért.

Míg tavaly a Tartalékok nyújtottak szép teljesítményt, most az U18-asok játszottak szépet…

A gólkülönbség impozáns!:-)

 

Sajnos idén nem jött egy tehetségesebb fiatal sem, így most nem tudok egy újabb lehetséges walesi csillagot bemutatni.

 

THE END

 

Sok sikert nektek, köszönöm, hogy elolvastátok

By Léhi

 

 


Címkék: wrexham

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr532326861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása