Facebook oldaldoboz

Látogatók

The Saints : 2010/11

Berrick 2010.08.24. 08:00

The Saint's

Idény kezdete

 

Az idényt idén is a keret frissítésével kezdtem. Eladtam 3-4 tavalyi húzóembert, akik szerintem idén már nem segítettek volna, szerencsére, igen jó áron

eltudtam adni őket. Ami meglepett, hogy a vezetőség alapból elvárja a rájátszás elérését, így adtak 13,75 millió eurót, hogy igazoljak. Én neki is kezdtem,

és a fiatal játékosok érkezésével nem csak hogy fiatalítottam a keretet, de erősítettem is.

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Most lássunk pár spílert, aki hozzám szegődött nagy örömömre:

 

Az első egy Középhátvéd, aki egy hatalmas tehetség, és remélem, hogy nálam fog tölteni sok-sok szép idényt.

Ő nem más, mint Mathias Jörgensen, akit viszonylag drágán tudtam megszerezni, de megérte.

 

katt a nagyobb képért.

 

A második játékos akit kiemelnék, az egy csatár, méghozzá a Sheffield fiatal tehetsége, Ched Evans.

A bajnokságban már lement 8 meccs, és 8 góljával vezeti a góllövő listát, de a többit csak félévnél árulom el.

 

katt a nagyobb képért.

 

A harmadik egy nagyon nagy szerzemény, lemerem fogadni hogy az év szerzeménye.

A neve John Fleck, és a MU-tól sikerült megszereznem nem kevés pénzért, de mit mondjak, megérte.

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Ezzel a kerettel vághattam neki a felkészülési mérkőzéseknek.

 

katt a nagyobb képért.

 

 

A felkészülési mérkőzések úgy gondolom hogy tökéletesre sikerültek, az erős ellenfelekkel szemben csak a Bilbao-tól kaptam ki,

megjegyzem, nem játszottam rosszul, de hát azért van különbség a két csapat között.

A legszebb meccs a Celtic elleni 3-3 lett, ahol vezettünk 3-1re is, de a végén Samaras büntetett két tizenegyesből.

 

katt a nagyobb képért.

 

Nem maradt más, minthogy bemutassam a taktikát, amivel elértem ezeket az eredményeket.

Megjegyzem, ugyanezzel a taktikával nyertem tavaly bajnokságot. De a jón ne változtass ugyebár.

 

katt a nagyobb képért.

 

Köszönöm a figyelmet.

Üdv.

Dávid

 


Címkék: david

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr262240371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léhi 2010.08.26. 20:44:30

Na az komoly!:) Szép erősítések! Gratula...;)

Griffiths jó játékos lesz! Nekem a PL-ben alapember, 23 meccsen 15 gólt vágott idén eddig!:)
Szóval játszasd sokat!;)
Sok sikert a bajnoksághoz!:)
süti beállítások módosítása