Facebook oldaldoboz

Látogatók

Wrexham, Angol Bajnokság 1.rész

Berrick 2010.06.11. 10:58

Red Dragons – Championship 1. rész

Új idény új skin! J

Elérkezett hát az idő, hogy megmérettessem magam a Championship-ben, de előbb fel kell rá készíteni a csapatot.

Természetesen igazoltam most is és természetesen szinte csak ingyen…

 

 

 

 

Átigazolások:

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Most nem voltam olyan aktív a piacon, mint tavaly. Úgy éreztem nem kell sok erősítés a csapatnak, inkább összekovácsolni akarom őket. Első sorban a védelmet akartam megerősíteni így jött egy rutinos róka Neill Collins(29 év, 250 meccs)  személyében. A Tkp poszton elég sérülékeny voltam, így oda is vettem két játékost, először is Scott Davies-t(25év) ő egy szép idényt hagyott maga mögött újoncként a csapatba és Tom Keen-t(18év) aki az év vége felé kapott több lehetőséget és egész jól megállta a helyét. Brad Jones(31év) a kaput jött erősíteni több-kevesebb sikerrel és mivel Christian Smith-et elengedtem így kellett egy cserejátékos Vkp posztra, a ”nyertes” pedig Dominic Blizzard lett. Igazoltam még három 16-17 éves csatárt az U18-as csapatnak, de igazából-senkiből nem lesz idővel felnőtt kerettag. Sima KPK posztra Adam Clayton(24év) jött a téli átigazolási szezonban, ő mondjuk nem nagyon tűnt ki valószínű nem tudott beilleszkedni egy fél év alatt.

Az eladások mind jól jöttek, különösebben nem volt már rájuk szükségem viszont egész szép pénzt kaptam értük.

 

És akkor a kulcsemberek:

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

Így ezzel a kicsit megújított kerettel vágtam neki a barátságos meccseknek:

 

katt a nagyobb képért.

  

2 meglepetés történt a meccsek alatt, az egyik, hogy a Southend elpicsázott kicsit és hogy a ’Pool-al összehoztam egy döntetlent. A többi papírforma eredmény, sőt ha azt nézzük a tavalyi 0-6-hoz képest a Chelsea ellen egész jó teljesítményt nyújtottunk.

 

Vége az 1. résznek…

Köszönöm, hogy elolvastad

 

By Léhi

 


Címkék: by wrexham léhi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr912073486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása