Wrexham, szezon start.

Berrick 2010.04.26. 09:23

 

A Kezdetek

…Ott fejeztem be tehát, hogy nekikezdtem a karrieremnek a Wrexham csapatával. Összességében nem volt gond a csapattal, mert fiatal játékosok alkotják a nagy részét, akikre már most is kulcsszerep hárulhat. És hárult is, mint később kiderül(t)…J 

Kezdjük talán az átigazolásokkal. Nem akartam túlságosan kicserélni a csapatot nehogy megbontsam az esetleges csapategységet így tényleg csak a legszükségesebb játékosokat vettem meg, akikkel inkább a cserepad hosszabbítása volt a célom, ők is többnyire 18-22 éves tehetséges (ezen a szinten) fiatalok. Elküldeni egyetlen játékost küldtem, mert 1.500 fontot vitt haza hetente, ami a legmagasabb fizetés volt a csapatban ellenben egy percet nem játszott, mert nem volt elég jó a csapatba kerüléshez, a másik játékosomnak lejárt a szerződése azért igazolt máshova. Két fiatal meg ment kölcsönbe. 

Jöttek-Mentek:A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.

katt a nagyobb képért.

Az érkezők közül elsősorban Neil Wood-ot emelném ki, oszlopos tagja lett a középpályának, de sajnos a gyenge fizikuma miatt folyton le kell cserélnem a 60. perc környékén…

katt a nagyobb képért.

Talán még Michael Nardiello érdemel pár szót, fiatal és fejlődőképes csatárnak tűnik, meglátjuk miből lesz a cserebogár. Ő december elején csatlakozott a csapathoz egy hosszú sérülés után…

katt a nagyobb képért.

Gróf Dávid is megér egy kis szösszenetet, mint egyetlen magyar játékos a csapatban, sajnálatos módon 2 hónap után erős visszaesést vettem észre az értékeiben (az összesben!), de még így is az elsőszámú kapusom…

katt a nagyobb képért.

És akkor most magából az alapkeretből is kiemelnék pár játékost:

Elöszőr is Marc Williams-an akadt meg a szemem, aki méltatlanul a tartalékok között volt a játék elején, de én már akkor láttam benne a potenciált és végül is igazam lett. Tipikus erőcsatár (természetesen ezen a szinten értve), célember…

katt a nagyobb képért.

És még a védelemből 2 embert emelnék ki egyet középről és egyet a bal szélről:

Középről kihagyhatatlan játékos Mansour Assoumani. (persze csak ha nem sérült) Miután nem brit, így idővel meg kell válnom tőle, de a célom eléréséhez úgyis édeskevés lenne akkor már…

katt a nagyobb képért.

A bal szélen meg Sam Williamson nem enged senkit át, plusz a támadásokat is segíti, ha van ereje hozzá…

katt a nagyobb képért.

És végül az edzői stábot vettem górcső alá, de mivel nem nagyon akartam bolygatni őket, így mindent hagytam a régiben nem küldtem el senkit és nem is igazoltam senkit, majd jövőre beújítok… 

Ennyit a háttérről, a következő  posztom már a barátságos meccsek ”kudarcairól”, a félidőig eltelt idényről illetve a taktikáról fog szólni.

Köszönöm, hogy elolvastad… 

By Léhi

 


Címkék: by wrexham léhi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr581951965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása