Bundesliga II/2 : Kapusgondok.

Berrick 2010.10.04. 08:07

Új idény, új elvárások és persze jelentős változások álltak be a csapatnál.

A tavalyi nyereséges év után, idén majd 2,2 millió font jutott átigazolásokra és a fizetési keret is jelentős erősítést kapott. Mindezekért cserébe a vezetőség, egy jó középmezőnybeli helyezést szeretne a csapattól.

Egyrészt a tavalyi csapatépítés nem sikerült úgy, ahogy azt szerettem volna, másrészt van pár olyan játékosom, akik nem szerettek volna szerződést hosszabbítani, így jelentős átalakításba kezdtem.

Sajnos a kapus poszton is kénytelen voltam változtatni, mivel Kirschbaum már az előző idény végén jelezte távozási szándékát és hiába próbáltam meggyőzni, nem sikerült maradásra bírni, így 500e - ért Stuttgartba igazolt.  

A helye azonban üres maradt, mivel nincs tehetségesnek mondható fiatal kapusom, így mindenképpen igazolnom kellett. Ez azonban nem volt egyszerű, sokáig kellett keresgetni mire találtam olyat, aki hajlandó volt eljönni a csapatunkhoz és az igényeimnek is megfelelt:

Lássuk ki érkezett 1. és 2. számú kapusnak. :

katt a nagyobb képért.

katt a nagyobb képért.

 Remélem, a friss igazolások beállnak kapus poszton, hiszen idén is nagy szükségünk lesz egy biztos hálóőrre.

 


Címkék: svs

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr872334332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léhi 2010.10.04. 17:00:01

Ha esetleg nem válnának be akkor ajánlom Luis Guilherme-t, fiatal brazil kapus! Ha nem happolta el valami nagyobb klub akkor megszerezhető 1-2 milláért max.

Berrick 2010.10.05. 13:30:57

@Léhi: vettem volna de nem jött sajnos a bordót választotta helyettem :-(
süti beállítások módosítása