Facebook oldaldoboz

Látogatók

Wrexham : Premier League 1.0 Félidő

Berrick 2010.08.31. 07:40

Az ismeretlen terep – 2. rész (Félidő)

Hosszú szünet után újra jelentkezem egy cikkel sokak örömére!:-)

 

 

Tehát a barátságos meccsek után járunk és a kezdésünk nem volt valami fényes az első 4 meccsből 1 pontot szereztem, annyi írható az én javamra, hogy az Aston Villa volt az egyik csapat, akik a címvédők(!!!) a PL-ben, a másik meg a ’Pool.

Utána 4 döntetlen, amiből 2-nél(City és Blacburn ellen) az utolsó pillanatban egyenlítettek ki. Egy kicsit ideges is voltam, mert 8 forduló után még győzelem nélkül álltam. De akkor megtört a jég és egy fenomenális meccsen elvertük a Bolton-t.

 

A fél idény alatt két meccsen kaptam ki csúnyán. A Tottenham és az Aston Villa ellen(a második meccsen). Sok a döntetlenem, de ezek nem utolsó percben megmentett meccsek inkább az utolsó percben elvesztett meccsek! Ezen kell még dolgoznom…

 

Itt a fél idény:

 

katt a nagyobb képért.

És a tabella, amin most előkelő helyen vagyunk, de szoros a mezőny:

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Az átigazolásokról csak annyit, hogy Louis Laing-ot eladtam 750e Ł-ért, mivel ingyen jött így jó ár volt érte! Év végén lejárt volna a szerződése és nem számoltam volna vele a jővőben.

 

Folytatása következik…

Köszönöm, hogy elolvastad

 

By Léhi

 

 


Címkék: léhi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr322251613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása