Wrexham : Angol Bajnokság 3.1

Berrick 2010.07.03. 08:55

 

Bye-Bye Championship – Az új szezon

Újabb szezon kezdődött el és a vezetőségnél nem akartam túl magasra tenni a lécet, így csak a helyezésünk megszilárdítását tűztem ki célul. Gondoltam, egy újabb 10. hely környéke tökéletes lesz, háát meglepődés volt a köbön. De erről később…

 

 

Átigazolások:

katt a nagyobb képért.

 

Nem volt nagy mozgás az év elején, úgy éreztem, hogy kár megbontani ezt az összeszokott csapatot. Inkább a tartalékokhoz igazoltam, Matt Murphy-t (VK, 18 éves Blackburn nevelés), Steve Harris-t (CS, 18 éves Newcastle nevelés), Andrew Watkins-t (K, 18 éves Fulham nevelés). Jött még Mark MacDonald(Vkp, 19 éves Aberdeen nevelés) mint ifjú tehetség, Rhys Evans(K, 32 éves, 430m, Chelsea nevelés) pedig a kapus posztot jött erősíteni a rutinjával. A végére hagytam „Az év igazolása”-t, Leigh Griffiths-t(CS, 23 éves, 200m-110gól), ahogy megláttam rögtön szerződést ajánlottam neki, de mivel ő 12.5e-s fizut szeretett volna én viszont csak 10e-t tudtam adni neki nem sok reményt fűztem ahhoz, hogy hozzánk jön, de végül is minket választott és úgy gondolom a csapat és ő is jól járt ezzel a szerződéssel.

(A téli igazolásokról majd a 2. cikkben beszélek részletesebben.)

Képek a fontosabb játékosokról:

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

Így a barátságos meccseknek is pozitívan álltam hozzá, mert Griffiths a tavalyi impotens támadósor gyógyírja lehet (és lett is).

Barátságos meccsek:

 

katt a nagyobb képért.

 

Különösebb meglepetés nem történt, az erősebb csapatok megvertek, a gyengébbeket elvertem. Ebből messzemenő következtetéseket nem akartam levonni…

 

Vége az első résznek…

Köszönöm, hogy elolvastad

 

Folytatása következik…

 

By Léhi

 

 


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr812125396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása