The Saints : Kezdetek

Berrick 2010.07.02. 07:57

 

Előszezon, bevezető:


Az előszezon igazolásokkal indult, ahol úgy érzem, sikerült megerősíteni a keretet ahhoz hogy meglegyen a feljutás.

A fő célom egy erős kapus és egy megbízható szélső igazolása volt, mindkettő szerintem minőségileg kiemelkedhet a csapatból.

 

Ami meglepett, hogy Jonjo Shelvey eljött, pedig nem adtam sok esélyt rá.

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Az új igazolásokkal elkezdtem a felkészülést a bajnokságra.

A mérkőzések között volt 2 db igazi megmérettetés, és 5 db forma -, és önbizalom növelő meccs is.

 

Ami meglepett hogy csak a Birmingham-től kaptam ki, az Aberdeent viszont simán lemostam, pedig a kerete alapján, vernie kellett volna minket.

 

 

katt a nagyobb képért.

 

És végül a taktika.

Két féle taktikát használok, egy 4-4-2-t:

 

katt a nagyobb képért.

 

És egy 4-2-3-1-et.:

 

katt a nagyobb képért.

 

Mindkettő nagyon bejött, próbáltam a Birmingham ellen egy 5-4-1-et, de gyáván, támadójáték nélkül játszott a csapat. A látott kép alapján, nem fogok védekezni senki ellen, ezt megtanultam.

 

Röviden ennyi :)

 

 

GDavid

 


Címkék: david

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr142123000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása