Wrexham, a második év eleje

Berrick 2010.05.12. 10:33

Második év eleje

Egy hónap szabi után elindult a második szezonom a Wrexham kispadján. Nem tudtam mire számítsak az Angol 2. Ligában, így a középmezőnybe lőttem be a csapatot a vezetőségnél. Igazolásra nem kaptam egy fontot sem, a fizetések keretét emelték egy kicsit. Elég sokat nézegettem a játékos piacot és szerintem a védelmemet sikerült megerősítenem a kívánt mértékben.(Ez később a bajnokság során ki is derült!) Többnyire még középpályásokat igazoltam illetve két csatárt.(Jordan Elfverson, Euan Lindsay) Nagyon sok játékost elengedtem, mert nem ütötték meg a 2. Liga szintjét és egy játékost meg sajnos elvittek ingyen, ő érte kár volt.

 

Átigazolások: 

 

 

katt a nagyobb képért.

  

Az érkezők közül 3 védekező játékost emelnék ki, akik ingyen jöttek és óriási vételnek bizonyultak.

Elöszőr is Jack Lampe-t emelném ki. Középső védő játékos, fiatal, fejlődőképes és Mansour Assoumani méltó utódja lehet hosszabb távon:

 

katt a nagyobb képért.

 

Maradt még két szélső védő játékos, Maurice Ross és Eddie Malone, mindketten pályafutásuk csúcsán vannak/lehetnek. Ross ugyan annyira már nem fiatal, de ha az értékei nem csökkenek, akkor még megélheti a Championship-be vezető útunkat. Eddie Malone szinte biztos, hogy a keret tagja lesz még akkor is.

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

Így egy kicsit felforgatva - főleg a védelmet – indultunk neki az idénynek. Jöttek a barátságos meccsek sajnos egy-két csúnya eredmény is becsúszott, főleg a Wolves elleni 0-6-ra nem voltam büszke, mentségemre legyen mondva, hogy ez előtt a meccs előtt dőlt ki a két elsőszámú középső védőm. Viszont a Birmingham City elleni döntetlen örömmel töltött el.

katt a nagyobb képért.

 

 

A következő poszt a 2. idényt fogja magába foglalni, remélem minél hamarabb.

Köszi, hogy elolvastad

By Léhi

 

 


Címkék: by wrexham léhi

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr361994524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berrick 2010.05.12. 16:25:55

@Léhi: nincs mit , örülök hogy halad egy másik manager is

Léhi 2010.05.12. 17:47:05

Lassan de biztosan haladok, jaja!:)
süti beállítások módosítása