Wrexham, az első év

Berrick 2010.05.07. 15:21

Az első év

Az utolsó posztom óta sajnos elég sok idő eltelt, de egyszerűen nem tudtam időt szakítani erre a cikkre. Sok volt a zh meg az egyéb ügyes-bajod dolgok az egyetemen, na de most itt vagyok és nem azért, hogy siránkozzak, hanem azért, hogy megmutassam az első évemet a Wrexham kispadján. J

Na, akkor kezdjük talán a taktikával. Egy sima 4-1-2-1-2-öt játszok, szélső támadók nélkül a középpályára helyezve a hangsúlyt, elsősorban azért választottam ezt, mert a keretemben alig voltak szélső kp-k és amúgy is ilyen taktikával még nem játszottam.

 

Tehát egy számomra teljesen ismeretlen taktikával vágtam neki a barátságos meccseknek. Igazából semmi meglepetés nem ért, akiktől ki kellett kapni azoktól ki is kaptam, akiket meg kellett verni azokat megvertem, egyedül a Charlton elleni meccset sajnálom, ott egy döntetlennek jobban örültem volna.

 

katt a nagyobb képért.

 

  

Így kicsit félve kezdtem a szezonnak, mert semmi maradandót nem tudtam alkotni a barátságos meccseken. De ennél jobban sikerült a szezonom, mindjárt egy 9 meccses veretlenségi sorozattal kezdtem (8 GY, 1 D) és az első hat fordulóban még gólt sem kaptam, amit a védelemnek és Grófnak köszönhetek. Utána jött egy vereség a Luton Town ellen majd egy 11 meccses veretlenségi sorozat (9 GY, 2 D) úgyhogy semmi gondom nem volt és még mindig csak 10 gólt kaptam, pedig a majd a fele lement a szezonnak. Túlságosan nem részletezném, volt egy-két hullámvölgyem azért, de így is simán behúztam a Conference Nemzeti Ligát.

 

 

katt a nagyobb képért.

 

A csapat kapta a legkevesebb gólt, de sajnos a támadójáték sem volt mindig zökkenőmentes, így a 70 gól sem számít soknak. De a legjobb gólkülönbségünk így is nekünk volt. A védelem fantasztikus volt Mansour Assoumani-val az élen.

Jöjjenek a kupák, össz-vissz két kupában indultam. Az FA-Kupa ugye a rangosabb és az FA-trófea, ami pedig a kistestvér.

Az FA-Kupában úgy érzem tisztességgel helyt álltam. A második fordulóban kapcsolódtam be, és amíg nem kaptam egy erősebb ellenfelet addig ”meneteltem” is.

 

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Egy hónapra rá jött a kistestvér. Itt nyilvánvalóan magasabb célokat tűztem ki, de

 

katt a nagyobb képért.

 

sokkal tovább itt sem húztam sajnos, annyi lehet a mentségemre írva, hogy a későbbi győztes vert el.

Így telt el az első szezonom a Wrexham kispadján, semmiképp nem értékelném negítvan a teljesítményem, bár a kupákat sajnálom, az FA-trófeát talán behúzhattam volna, ha jobban figyelek. De hát a hibáiból tanul az ember, mindenesetre már elkezdtem a nyári erősítést, amint lesz időm jövök a következő év kezdésével

Köszönöm, hogy elolvastad

By Léhi

 

 

 


Címkék: by wrexham léhi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr261981888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása