Facebook oldaldoboz

Látogatók

Wrexham : Újra Premier League – 1.rész

Berrick 2010.10.08. 07:36

Újra Premier League – 1.rész

 

Hát itt vagyok újra, a világ egyik legerősebb bajnokságának 20 csapata között. Új idény, új kihívások, új remények…

 

Egy picit még visszakanyarodnék a tavalyi idény végére, ugyanis új befektető vette meg a csapatot és bizony rezgett a léc, hogy elküldenek. .(deja vu Berrick?:-D)

Nehezen akartam elhinni, hogy egyáltalán felmerül bennük ilyen, de végül is mivel a bizottság többsége bízik bennem, maradhattam. Annyiban viszont jó, hogy jöttek, hogy egy kis pénzmagot beletettek a csapatba, fejlesztették az edzőközpontot, az utánpótlásképzést és a stadiont is bővíteni fogják. Az átigazolásokra bő 33M Ł-ot(!!!!) kaptam, ezen azért meglepődtem.:-D

Na de kezdjünk neki a szezonnak…

 

Átigazolások:

 

 

katt a nagyobb képért.

 

Ha már van pénz, akkor költsünk belőle!:-) Matthew Brady(18 éves, GK, Boro nevelés) a tartalékok közé jött, de túl hamar igazoltam, akkor még nem tudtam, hogy ekkora pénzmagom lesz erre az idényre.

Josh McEachran(23 éves, 100 m, KPK, Chelsea nevelés) a középpályát jött erősíteni, nagyon fejlődőképes játékos. Grant Amoo(18 éves, VK, Leicester nevelés) a jövő nagy tehetséges a védelem tengelyében, sajnos Gordon Wilson elég hamar kijelentette, hogy nem nálunk képzeli el a jövőjét így mindenképpen kellett egy fiatal középhátvéd. Scott Loach(28éves, GK, 180m, Lincoln nevelés) jött a kapusgondok megszüntetésére és bizony idáig szépen állja a sarat. Gary Caldwell(34éves, VK, 385m, Newcastle nevelés) Neill Collins helyett jött, a védelem rutinját képviseli.

 

Simon Francis(18 éves, GK, Alloa nevelés) a jövő kapusa lehet, nem kis összegért vettem, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet és végül Pierre Le Van(23éves, CS, 100m/64g, Auxerre nevelés) a csatársort jött erősíteni és kb. 3 év után az első játékos, akit leigazoltam annak ellenére, hogy nem brit állampolgár.

 

 

katt a nagyobb képért.

  

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

katt a nagyobb képért.

 

Barátságos meccsek:

 

 

 

A két döntetlenen kívül igazából papírforma volt minden eredmény, a kapus remekelt, úgy érzem jó választás volt 2-3 évig biztos elsőszámú kapus lesz.

 

Innentől kezdődik az érdemi része az idénynek, remélem minél több sikerrel…

 

Köszönöm, hogy elolvastad

By Léhi

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr932351608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása