Yeovil Town FC : Igazolások I.

Berrick 2013.11.06. 08:00

logo.jpg

Nagy izgalommal és lelkesedéssel kezdtem bele a csapat megerősítésébe, majd koppantam egy nagyot. Vass Ádám, Carlton Cole, Jay Bothroyd csak néhány példa azokra a játékosokra, akik még az ajánlatomat sem hallgatták meg.

Hogy őket idézzem: A Yeovil Town csapata nem jó választás a karrierem szempontjából.

És persze voltak olyanok is, akik csatlakoztak volna hozzánk, de olyan pénzért, amit vagy nem tudtam vagy nem akartam kifizetni, Iaquinta jöhetett volna de, nem bíztam benne, hogy megéri az 5750 fontos fizetést és a bónuszokat.

Pénzért venni játékosokat pedig ugyanilyen nehéz, ha nem nehezebb, hiszen ki kell vásárolni őket és még meg is, kell egyezni velük.

Pedig új csapattagokra szükségem volt, hiszen a kölcsönjátékosok távoztak, a tartalék keretben nem volt minőségi emberem és a létszám 14 főre apadt. Olyan lehetőségekre kezdtem, tehát vadászni, akik tényleg komoly segítséget nyújthatnak a csapatnak, akár több poszton is bevethetőek.

Bár rendelkeztem két jó tulajdonságokkal megáldott belső védővel valahogy nem ment nekik a játék az edzőmeccseken, így erre a posztra lettek érkezők egyikük nagyon jó fogás. Baloldalon nem volt csak egy játékosom – az is sérült- így oda gyors megoldás kellett. Így lehet tehát hogy a következő játékosokkal erősítettünk.     

katt a nagyobb képért.

katt a nagyobb képért.

katt a nagyobb képért.


Címkék: fm2014

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr565616962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása