Facebook oldaldoboz

Látogatók

Nyíregyháza Spartacus : Vége

Berrick 2012.06.18. 08:13

end.jpg

A cím azért sok mindent elárul a poszt tartalmáról, de ettől függetlenül azt hiszem, tartozom magyarázattal mi is történt konkrétan a csapatnál, amiért így döntöttem. Mélységesen fel vagyok háborodva és azt hiszem meg is sértődtem nem is kicsit.

A bajnokság végén még mindenki nagyon elégedett volt, és mind szakmailag mind pénzügyileg az elmúlt idény nyereséges volt és előrelépésnek számított. Ennek ellenére a fizetési és átigazolási keret alig növekedett, sőt az eladásból visszaforgatott pénz aránya is visszaeset 10 % -ra. Értetlenül álltam a döntés előtt és hiába próbáltam egyeztetni a vezetőséggel, teljes kudarc volt minden tárgyalás.

Az átigazolási időszak kezdetén pedig elindult a lavina, amit már nem lehetett megállítani:

 

bot.jpg

A legnagyobb tehetségünket és a csapat húzóembereit egyszerűen, kivették alólam és elkezdték eladogatni. Vidovic, Dibusz, Isael, Nánási egyik napról a másikra eltűnt a csapatból anélkül, hogy bármit is tehettem volna. Az értük kapott 1,2 millióból, mindössze 120 ezer font folyt vissza és elvesztettem a csapat talán legfontosabb embereit. Mindezek mellett Szekerest és Dudást is keresik külföldről, gyanúsan ők is távozni fognak.  

bot2.jpg

A befolyó pénzek ellenére leállították a fejlesztéseket, és amikor ezt szóvá tettem (ultimátum) közölték velem hogy könnyen találnak a helyemre új edzőt. Na, ekkor telt be a pohár, 10 ajánlatot utasítottam vissza, mert nem akartam másik csapathoz szerződni, erre eladják alólam a csapatot, de az elvárás szerint küzdjek majd a bajnoki címért és legyen jó eredmény a BL-ben is, úgy hogy a riválisaink erősödnek mi pedig gyengülünk folyamatosan.

Ennek következménye, az lett, hogy azonnali hatállyal, lemondtam és visszavonultam. Az összes edző egyszerre állt fel és távozott velem együtt. A helyemre Tomislav Sivic ült a kispadra, és eladta a csapat felét. Sok sikert kívánok a Magyar focinak a továbbiakban.

 

 


Címkék: szpari footballmanager2012

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfm.blog.hu/api/trackback/id/tr364578142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norwich99 2012.06.18. 17:55:35

Ez már velem is előfordult és ugyan így a magyar bajnokságban.Nem is kezdek már egy ideje Magyarországon.Talán jövőre ha kijavítanak jó pár dolgot.

Jó a blog!!Ha lehet javasolni akkor én egy kisebb első vagy második ligás Holland csapattal kezdenék egy karriert!!!

Nem tudom mennyien látogatják a blogodat de szerintem ha a fm hungary fórumra bedobod a blog címét többen olvasnának.

Berrick 2012.06.19. 07:56:31

@norwich99:
Igazából nem az eladás dühített hanem a játék hozzáállása, nem tudom de lehet ténylegesen ilyen a magyar hozzáállás.

Köszönöm , sajnos kicsit későn olvastam a kommentet így már választottam csapatot. de legközelebb kipróbálom az általad említettet is.

A FM hungary jó oldal, sok érdekes és hasznos infóval. Több alkalommal volt már fent a blogom a fórumon régebben , többen jöttek onnan . köszi a javaslatot lehet megint fel kellene tennem

mizie 2012.11.11. 15:38:25

Majd fél évvel később én is hozzászólok :)

Szal úgy kell elkerülni, hogy a tulaj eladja alólad a csapatod, hogy minden játékosnál beállítod, hogy 100 millió euro-t szeretnél értük kapni. Ilyenkor más csapatok nem tesznek ajánlatot, mert úgy van megírva a program, hogy a kért összegnek a felét ajánlhatja egy a klub a játékosodért, de mivel még az is horribilis összeg, ezért nem ajánlanak semmit...

A büdzsét pedig meg lehet beszélni a boardroomban/vezetői szobában (én angolul játszom ezért nem ismerem a magyar fordítást). mert ilyen nagy pénzek befolyása után bőven meg szokták emelni a limitet.

Remélem segítettem, igaz most itt a 2013 :)
süti beállítások módosítása